onsdag 28 november 2012

Taggtråd - Hjärtan till advent

För ett par veckor sen klädde jag vårt taggtrådshjärta som vi haft på ytterdörren hela hösten med lite enris mm. I mitten hängde jag ett hjärta jag tovat för att ge det hela lite mer färg och för att jag tycker det är fint förståss.
 
 
 
 
 
Rönnbären som satt där sen förut fick sitta kvar och blev en fin detalj.
 

 
 
Samtidigt gjorde jag ett hjärta till några vänner som vi skulle sova över hos en natt. Tyvärr fick vi ställa in det hela eftersom vi blev sjuka.
Hjärtat fick de ju ändå så klart men vi fick åka hem på kvällen vilket var otroligt tråkigt.







Idag har jag gjort klart ytterligare tre hjärtan inför julmarknaden på söndag. Hjärtat längst till vänster är redan borta men de andra två finns till försäljning vid första advent.
Innan jag lägger mig så ska jag tova klart ett hjärta till vilket har varit kvällens syssla framför TV:n.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar