måndag 17 september 2012

Taggtråd - Hjärtan med pärltråd och prisma

Igår fick vår glaskula som vi haft i ett av köksfönstren lämna plats åt ett hjärta jag tillverkat istället.
 
 
 
 
 
Ett taggtrådshjärta som den här gången är klätt med en metalltråd med pärlor som är virad runt taggtråden och ett prisma.
 
När jag ändå gjorde ett hjärta till oss så gjorde jag ett par till likadana.
 
 
 
 
 
Det första har ett prisma precis som på vårt,
 
 
 
 

Sålt
 
 
men i det andra hängde jag två mindre prismor istället.





Här är en närbild på hur pärltråden är virad runt taggtråden.
 
Hjärtat med ett prisma finns till salu för 100 kr

1 kommentar:

  1. Så mycket fint du gör..;)) Idag får jag hem taggtråd och det ska bli så kul att göra nåt fint av det...;))
    Hit kommer jag igen...

    KRAM/Annelie

    SvaraRadera