torsdag 20 september 2012

Minialbum - De första bilderna

 
Igår påbörjade jag ett nytt projekt, jag ska göra ett album till Lella med några kort från när hon var nyfödd.
 
 
 
Igår kväll gjorde jag framsidan.
 

 
 
Det otroligt vackra pappret är så fullt av mönster att jag inte ville dölja för mycket av det med dekorationer. Det fick därför bli bara några rosor, några fjärilar, några halvpärlor, lite glitter och en namnskylt med ostduk bakom.
 

 
 
Idag har jag gjort klart framsidans baksida, om ni förstår vad jag menar.
 

 
 
På denna sida finns hennes namn och födelsedata.
 
Än så länge har jag alltså inte använt några kort men det blir nästa steg när jag ska börja med albumbladen. När allt är klart ska jag binda ihop albumet med min BIA som hittills mest stått och samlat damm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar