torsdag 27 september 2012

Taggtråd - Hjärtan på löpande band

Idag har jag dekorerat hjärtan på löpande band, fem stycken hann jag med att göra färdigt med pärlor och prismor.
 
 
Det första var precis klart när telefonen ringde och det var sålt =)
 

 
 
Ett vitt hjärta med en liten rosett
 

 
 
Nästa hjärta dekorerade jag med större pärlor som fick sticka ut en bit från själva taggtråden
 

 
 
Spetsrosetter kan man inte få för mycket av =)
 

 
 
Ett hjärta hade en liten "svans" som jag dekorerade
 

 
 
Prismor och rosett
 

 

 
Alla mina hjärtan är nu nerpackade och ska på en liten tur till huvudstaden imorgon tillsammans med mina väskor mm. I början av nästa vecka lägger jag ut i bloggen vilka jag har till försäljning.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Du vann min utlottning i Ekonomisk Scrapbooking-bloggen, men jag har ännu inte fått din adress, så jag har inte kunnat skicka ditt paket. Maila till info@econoscrap.com med adressen så skickar jag paketet så fort jag har fått den.

    /Pernilla

    SvaraRadera