måndag 22 oktober 2012

Skissutmaning LO - tidens gång

Oj vad länge sen det var jag uppdaterade här nu men jag och barnen har varit sjuka i omgångar i flera veckor nu så bloggandet har fått ligga nere ett tag.
 
 

 
 
Efter det att jag blivit frisk från magont och feber så har jag satt igång och pysslat en hel del igen. Hos Svensk scrapbooking har det varit födelsedags CC för ett par veckor sen med en massa olika utmaningar. Den första utmaningen var en skiss att skapa en LO utifrån. Färgerna skulle dessutom vara pastelliga vilket jag ine upptäckte förrän jag hade gjort en LO som inte gick i de tonerna. Det var bara att göra om, göra rätt. Det var nog kanske tur för idag har jag fått reda på att jag var en av tre som blivit framröstad som vinnare i denna utmaning -jättekul!
Fotot på denna LO är från förra hösten när vår lilla blott var åtta dagar gammal och var och hälsade på sina farmorsföräldrar för första gången.
Jag ska försöka lägga in mina övriga bidrag här också så småningom. Jag har dessutom tre nysydda små bebisklänningar att visa. Än saknar de dock knappar och knapphål men de ska väl komma på plats snart de med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar