torsdag 29 november 2012

Sytt - Julväst i stl 80

Då var västen äntligen klar och levererad. Det var lite knepigt och det är tur att jag har mamma som fått hjälpa mig en hel del. Nu har jag ju ett mönster att utgå ifrån, åtminstone i ett par olika storlekar (den första västen blev alldeles för stor), så nästa gång jag ska sy ska det nog gå lättare.
 
 
 
 
Det är svårt att ta bra foton nu när det är mörkt hela dagen så färgåtergivningen är inte den bästa.
 


 
 
En bild på baksidan måste jag ju också visa.
 
Idag har jag hunnit med ett par taggtrådshjärtan till och så har jag tvättat lite fårull till ett nytt litet projekt som vi får se om det blir något resultat av. Idéer finns det gott om och inte sällan kommer de från mamma. Sist hon sa att hon sett något roligt var jag tvungen fråga om jag verkligen vill veta vad det var för mitt dygn räcker liksom inte till som det är nu. Jag har svårt att se något fint pyssel utan att vilja testa på själv.
 
Tack för titten!

1 kommentar: