tisdag 12 mars 2013

Skissutmaning LO - Mammas hjärta

Nu har jag gjort ett bidrag till en skissutmaning igen. 
Den här gången är det till marsskissen hos Lillblomman skissar.
Hon gör de mest underbara skisser och det är så kul att skapa utifrån dem.




En LO med foto av mig och min Smôla strax innan hon ska sjunga på sin lilla kusins dop och hon är både blyg och nervös inför det.





Jag har hållit mig till turkosa/blåa toner och vitt, en färgkombination som jag gillar skarpt men som jag också gillar att blanda upp med rosa.




Jag älskar fotot av mig och dottern som min man tog på dopet. Det är absolut ett av mina favoritfoton av oss och jag kommer säkert scrappa det igen.




Blommor, utstansade doilys mm., rhinestones, stämplad swirl och en spets är lite av det jag dekorerat med.




På mässan i Karlstad köpte jag mig Washi tape och för första gången har använt mig av det också på några ställen.




Skissen som Lillblomman ritat såg ut så här och den har varit väldigt inspirerande.


Tack för titten!

1 kommentar:

  1. Fantastisk sida! Jag älskat turkost så denna gick rätt in i hjärtat! Och jag blir så glad att du gillar mina skisser <3 Ser att du använt en av mina favorit dies! Fick den precis av maken när jag fyllde år! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera