fredag 22 mars 2013

LO - pyjamasparty

Idag har vår lilla flicka haft hög feber och suttit  som ett klistermärke på mig större delen av dagen i både vaket och sovande tillstånd. En stund mitt på dagen fick jag vara "ledig" när hon sov i sängen och då hann jag göra klart denna LO.
 
 
 
Nu har jag brutit trenden med blåa toner och kört på rött istället. Sju foton har jag lyckats få plats med  vilket var lite i mesta laget kan jag tycka själv. Den här gången kändes det ändå viktigast att få med alla olika "rörelser" som Smôla bjöd på under detta pyjamasparty.
 

 
 
Denna LO har legat till sig ca en månad för när jag satte igång med den upptäckte jag att jag inte hade så mycket papper i rätt färger som inte hade julmotiv. På mässan för några veckor sen köpte jag på mig ett par ark till från PaperMaze som komplement till de jag hade sen förut. Av dessa har jag skurit remsor som jag satt fast bakom fotona. Som ram har jag dragit lite slarviga streck med vit penna.
Tack för titten!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar