tisdag 21 september 2010

Vinsten

När jag inte har så mycket pyssel att visa upp tänkte jag att jag kan ju alltid visa det jag har som jag skulle kunna pyssla med om jag hade tid. Jag ska därför visa allt fint som var med i det stora paketet ifrån Scrapgalen som jag vann i början av månaden. Paketet kom på posten förra veckan och det var så mycket fint i det =)


Två serier med papper fick jag och här är den första.


7 olika papper från Webster´s Pages "Life´s Portrait" med dekorationer till.


 
Den andra serien består av inte mindre än 12 ark + ett ark med klistermärken. Serien är från  Echo Park "Sweet Summertime"

 

Alla papper är dessutom dubbelsidiga så hur ska jag kunna välja vilken sida jag ska använda...




Här är dekorationerna som följde med paketet. Tyvärr missade jag att få med spetsarna på fotot som också fanns i paketet.

Under eftermiddagen har jag och Smôla suttit en stund och pysslat och jag har börjat skära i de nya papprena. Jag fann ett kort på Smôla från när hon hade ställt sig upp i spjälsängen för första gången och till detta kort har jag nu valt ut en del av "vinstpapprena"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar