söndag 12 september 2010

LO - Hopp, Hopp, studs, studs

När jag surfat runt på nätet har jag hittat en månadstävling hos http://www.scrap-perra.blogspot.com/ Det var en ganska svår utmaning med en lisa på saker som skulle vara med på LO:n. Dessutom var det bara de saker som var med på listan som fick finnas med.



Mitt resultat har ni här. En snabb-scrappad LO för att vara mig eftersom jag gjorde den under morgonen/förmiddagen idag från början till slut. När man inte orkar sova som resten av familjen kan man ju utnyttja tiden till att göra något roligt.








Listan att följa om man vill vara med i utmaningen har man här:

1. Cardstock
2. Foto
3. Band eller spets
4. Typsnitt (handskriven text räknas som ett typsnitt)
5. Brads
6. Mönstrade papper
7. Blommor
8. Blad
9 Knappar
10. Halvpärlor eller Rhinestone

Siffran som står framför varje sak är det antal av saken som skulle vara med.
Svårast var nog knapparna eftersom det inte är någon favoritdekoration. Här blev jag ändå rätt nöjd med just dom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar