tisdag 7 september 2010

Jag vann!!!

http://scrapgalen.blogspot.com/2010/09/vinnare-i-scrapgalens-blogcandy.html

Fick nyss se detta!
En hel vecka har gått sen de publicerade vinnaren av Blogcandyn hos Scrapgalen och jag har lyckats missa detta inlägg. Kan inte beskriva hur glad jag blev. Vinsten ska dessutom bestå av följande

* 12 dubbelsidiga papper från Echo Park "Sweet Summertime"


* ett 12"x12" stickersark från Echo Park

* 6 st dubbelsidiga papper från Webster´s Pages "Life´s Portrait"

* ett diecut papper från Webster´s Pages "Life´s Portrait"

* Vintage Sparklers från Webster´s Pages

* Fabric Fancies från Webster´s Pages "Life´s Portrait"

* Wild Cards från October Afternoon "Fly a Kite"

* Rub-ons från October Afternoon "Fly a Kite"

* 2 st Adhesive backed Fabric Paper från American Crafts "Dear Lizzy"

* 2 förpackningar med Thickers från American Crafts

* Leafy Ribbon, förpackning med 4 olika band från American Crafts "Dear Lizzy"

* Tyedyed Mulberry Flowers från Petaloo

* Zazi flowers från Prima Marketing

* Debutantes från Prima Marketing

* Mini Alpha från My Little Shoebox

* 2 st Zig Calligraphy

* Band och spets.

Helt Otroligt!

Om det inte vore för att Smôla ligger och sover så skulle jag hoppa, skutta och skrika av lycka just nu för så glad är jag!

2 kommentarer:

  1. Grattis vad roligt!!! Jag säger ju att du är duktig! Med vilken LO vann du???

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Tack!, Inte heller denna gång tävlade jag med någon LO utan jag hade "köpt" mig en lott genom att göra reklam här i min blogg för scrapkryssningen.

    SvaraRadera