torsdag 9 september 2010

LO: På Rymmen

På torsdagar har jag inga lektioner förrän efter lunch så jag passade på att ta lite sovmorgon idag när jag inte skulle till dagis med Smôla. Skönt var det! Jag passade även på att sätta mig en halvtimma och göra klart min LO som har legat nästan klar bra länge nu. Det fattades bara lite småsaker för att jag skulle känna mig nöjd. 



Fotona är tagna några dagar innan julafton 2008 när vi höll på som mest och stressade för att få klart iordning vårt nya kök innan jul. Om jag inte minns fel stod jag uppflugen på en trapppall och putsade glasrutorna i det köksskåp som har vitrinluckor. När jag vände mig om hade Smôla, som satt i sin babysitter på golvet bakom mig, lyckats sparka sig upp så hon stod mer eller mindre upp. Hon var då 4,5 månader gammal.







Idag tror jag att min vinst är skickad och jag håller alla tummar jag har (och några till) att mitt paket kommer imorgon. Jag är så nyfiken på att få se vad det innehåller =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar