torsdag 31 oktober 2013

Skissutmaning LO - På språng

Idag ska jag visa en LO som är gjord efter oktoberskissen hos Lillblomma. Eftersom jag hade tre foton i serie av Smôla liggandes och vänta på att bli scrappade passade denna månadsskiss väldigt bra.
 
 
 
 
Fotona togs på toppen av Branäs sommaren 2011 när vi tog en tur dit tillsammans med mina föräldrar, bröder och svägerska. Utsikten uppe ifrån toppen var fantastisk.
 
 

 
 
 
Jag har använt mig av ett par mönsterpapper från Pion Design,  cardstock, blommor, blad, washitejp mm. Stickersalfabetet jag använt till rubriken blev jag så glad när jag fann på mässan eftersom det innehåller bokstäverna Å, Ä och Ö. Jag tycker det brukar vara svårt att hitta sådana alfabet och därför köpte jag tre stycken av samma sort fast i olika färger av bara farten.
 
 
 
Tack för titten!

2 kommentarer:

  1. Ursöta foton och härlig tolkning av skissen hos Lillblomman denna månaden.
    Tack för att du ville vara med!!

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt med blått! Och skoj att du gillar Papirdesigns alfabeten ;) Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera