torsdag 3 oktober 2013

LO - You are so cute

Det var länge sen sist men nu har jag faktiskt en LO att visa upp som jag gjorde för någon vecka sen. När jag kollade tillbaka i bloggen fick jag se att jag inte gjort någon LO sen i maj vilket ju känns som en hel evighet sen.
 
 
 
 
Jag har scrappat samma foton förut men eftersom båda flickorna mina är med på korten så vill jag att båda ska få en LO i sina album.
 

 
 
Jag har använt papper från samma serie som när jag scrappade dessa kort sist men utseendet är ett helt annat ändå. Den förra kan du se här.
 

 
 
Till papperserien finns en hel del dekorationer av olika slag som är kul att dekorera med. Förutom enfärgad cardstock kommer allt material på denna LO från samma pappersserie med tillbehör.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar