onsdag 20 juni 2012

Kort - Välkommen till världen

Tisdagen förra veckan blev jag faster för första gången och mina flickor fick en liten flickkusin. Vi var och hälsade på på BB under torsdagen men på lördagen var det dags för vår första visit hemma hos min bror och hans nya lilla familj. Självklart hade jag gjort ett kort till den lilla.








Vit cardstock som kortstomme och mönsterpapper återigen från Graphic 45 och serien Little Darlings.








Invändigt har jag dekorerat med en stämpel från Little Darlings som jag embossat med rosa glitter och ett mönsterpapper från Panduro.








Jag skulle verkligen vilja ha en egen stämpel att stämpla bak på mina kort. Får se om jag investerar i  det så småningom.

Jag hade inte bara gjort ett kort till den lilla utan även pysslat ihop en blöjtårta. Den tänker jag visa upp i mitt nästa inlägg här och samtidigt ge en ganska utförlig beskrivning hur jag gick till väga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar