onsdag 20 februari 2013

Förvaring av gamla burkar

För några veckor sen gjorde jag ny pennförvaring till min stora dotter.




Hon älskar att klippa, klistra och rita och de dagar som golvet inte är fullt av små pappersbitar är få. När jag var till Panduro sist införskaffade jag ett antal papper ur deras realåda. 




Av tre tomma burkar och två ark papper (6 kr/st) tillverkade jag dessa tre hållare för pennor mm.




Mönsterpappret var tvåsidigt så jag utnyttjade båda sidorna till att dekorer med.




Med hjälp av olika punschar så fick burkarna lite olika utseende.




Billigt och bra och snyggt blev det på Smôlas skrivbord. Nu är jag på jakt efter en stabil ask/låda som jag också kan klä in för att ha hennes kritor i. Det får bli nästa projekt.



Tack för titten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar