onsdag 2 maj 2012

Tre födelsedagskort

I lördags var det dags för födelsedagskalas igen. Vi firade faktiskt fyra stycken ur min mans släkt på en gång och jag hade gjort födelsedagskort åt dem .

Jag har använt samma stämpel till alla korten men valt olika färgställningar.

Först ut är ett rosa kort.




Detta kort fick min mans moster. Stämpeln är färglagd med akvarellfärger.

Inuti kortet stämplade jag och embossade där grattishälsningen skulle stå.





Nästa födelsedagsbarn var makens lillasyster. Hon fick ett kort i blåa toner.


Här klädde jag insidan med papper också.





Det tredje kortet fick makens storasyster och hennes man. Tiden räckte inte riktigt till så de fick få ett tillsammans.
Deras kort gick i grönt.




Här använde jag en av mina kantstansar för att dekorera insidan av kortet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar