söndag 18 januari 2015

LO - A happy girl

Igår tog jag mig tid att göra klart denna LO som legat påbörjad väldigt länge. Jag har tidigare kört fast i hur jag skulle placera korten eftersom de var så många men nu fick jag till det. Det var länge sen jag gjorde någon LO och jag har saknat det. När jag pysslat med fotografier under förra året har det främst blivit Lilla S album från hennes första år som jag gjort med Project Lifematerial. Nu är jag (nästan) klar med det och det var så kul att få göra en vanlig LO igen. Jag har lite kort framkallade från Lilla M:s första dagar i somras så det kan nog bli någon Lo med dessa kort också framöver.
 
 
 
 
Till denna LO har jag använt färgglada papper som jag tyckte passade till fotona av flickorna när det åker karusell. Smôla delade åkband med en kompis på mârten och de tio åkturerna som de skulle få åka totalt tillsammans blev minst tio på man eftersom biljettkontrollörerna detta år inte brydde sig om att kryssa för åkta turer mer än någon gång ibland så de fick alltså åka gång på gång och det hade ju inte de något emot. Dock blev det lite drygt för oss som stod på sidan om och ville gå vidare =)
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar