måndag 20 oktober 2014

Julklappssetiketter - Omgång 1 med granar

För att hinna göra lite saker att ha med på julmarknaden har jag bestämt mig för att försöka göra något lite varje dag.
 
 
 
 
Igår fick det bli fyra julklappsetiketter. Jag har använt färdiga tags som jag dekorerat.
 
 

 
 
Tidigare i höst köpte jag en grandie som jag använt för att stansa ut dessa små granar med. De har jag sen fäst med distanskuddar för att lite "djup". Tagen hade jag innan jag satte fast granen stämplat med en snöstjärna med stämpelfärg som går ton i ton med tagen. Snöstjärnorna embossade jag också med glittrigt genomskinligt embossingpulver.
 
 
 
 
Baksidorna fick lite olika utseende. Ett par stämplade jag direkt på tagen medan de andra två satte jag på en etikett som jag stämplat. Som avslutning satte jag fast ett rödvitrandigt snöre att sätta fast tagen med.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar