torsdag 27 juni 2013

Kort - Examenskort till Sofia

Veckans andra kort som jag bloggar är det kort jag gjorde till min svägerska när hon tog polisexamen.
 
 
 
Hon samlar på ugglor så därför fick det bli en sån på kortet. Jag letade efter mallar på nätet att kunna använda till ugglan men hittade bara en die att beställa. Eftersom jag var sent ute, kortet skulle vara klart dagen efter jag påbörjade det, hade jag inte tid att beställa någon die och fick därför rita en mall på frihand som jag sen ritade av och klippte ut för hand.


 
 
Min lilla Smôla var med mig i pysselrummet när ugglan växte fram och hon tyckte det var mycket roligt att se.

 
Två kort till har jag som väntar på att bloggas. Förhoppningsvis hinner jag med nästa imorgon.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar