söndag 5 maj 2013

Skissutmaning LO - Jag kan!

Nu har jag gjort en tredje och sista LO med foton av min "stora" dotter när hon tränar på att gå.
 
 
 
 
 
Denna LO har jag gjort efter veckoskissen hos Scrap Perra igen. Jag har använt ungefär samma papper som på de två tidigare LO som jag gjort för att de ska hänga ihop. Pappret med prickar i olika färger fick den här gången få formen av olika hjärtan.
 

 
 
Lite gesso och lite glimmermist har jag återigen använt för att ge liv åt den annars helvita bakgrunden.
 
Skissen v 18
 
 
Jag var faktiskt klar med denna LO tidigt under veckan men har sen inte hunnit fotografera den förrän idag. Lite i sista minuten bloggar jag också om den nu för att få en lott i lotteriet hos Scrap Perra. Jag hade ju sån tur och vann förra månaden och i fredags kom min vinst, jättekul!
 
 
Tack för titten!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar