torsdag 11 april 2013

Utmaning LO - Söta som socker

På scrapbookingmässan för drygt en månad sen köpte jag på mig ett stort antal papper, stickers och chipboarddekorationer ur Echo Parks kollektion Sweet Girl.
 
 
 
 
Härligt färgglada papper som jag nu har börjat klippa i. Hos Scrap-Perra finns en månadsutmaning
 under april där man ska inspireras av en bild av en sommaräng full med blommor. De färger som syns starkast på bilden är grönt, vitt och gult och det var just den gula färgen tillsammans med blommorna som jag blev inspirerad av.
 
 
 
 
Gult är ingen vanlig färg för mig att scrappa med men då och då dyker den upp och när jag väl använder gult gillar jag resultatet.




 
 
Fotona är från förra påsken och riktigt färgglada precis som mönsterpappret med alla blommor på.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar