onsdag 10 augusti 2011

Skissutmaning LO - bad bus

Nu i augusti har Svensk Scrapbooking börjat med sina utmaningar igen efter ett litet uppehåll under sommaren. Jag gillar skissutmaningar och har skapat ett bidrag till deras tävling.



Fotona är från i februari 2009 så de har legat och väntat ett bra tag på att bli scrappade. Anledningen till att det tagit så lång tid är att jag inte vetat vilka papper jag skulle använda. Blått och gult är ingen vanlig färgkombination för mig och dessutom var fotona ganska röriga med vår "jättefina" badrumstapet i bakgrunden och ett badlakan på skötbordet bakom Smôla. När jag nu tog tag i fotona så skar jag ner dem ganska så ordentligt och då kändes det bättre.



Jag hittade inga passande dekorationer så då tillverkade jag helt enkelt egna. I badbaljan har Smôla med sig många badankor. Jag tillverkade egna av cernitlera som jag sen brände i ugnen. Det är tur man har lite av varje i sina gömmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar