lördag 29 januari 2011

LO - syskonkärlek

Igår var vi och gratulerade våra vänner som fick sin andra son förra veckan. Istället för ett gattiskort så gjorde jag en LO med foton av deras killar. A håller själv på att scrappa (jag mer eller mindre tvingade henne att börja för ett par år sen =) ) så då därför var det extra kul att göra den här LO:n.



 
Visst är de söta killarna!


Jag försöker använda upp så mycket som möjligt av min spillbitslåda innan scrapträffen i mars. Det känns inte riktigt motiverat att handla nya papper när jag öppnar mina lådor med papper som jag har nu men samtidigt vill man ju bara köpa allt nytt och fint som kommer ut. Det bästa är att hålla sig från alla scrapbutiker på nätet så man slipper bli frestad.

1 kommentar:

  1. Är så glad för LO:n du gjorde. Den är så fin!!!
    Kram

    SvaraRadera