fredag 31 december 2010

LO - älskar Choklad

Här kommer årets sista LO, så färsk att den inte ens har hunnit torka än.



På tredjedag jul ifjol fick Smôla en chokladbit ur en chokladkartong. Choklad är väldigt gott, allt var roligt och trevligt men när biten var uppäten ville hon så klart ha mer. När jag sa nej till fler kom tårarna och fotona visar hur snabbt humöret kan växla.



 
Jag har dekorerat med organzablommor jag knåpat ihop under dagen. Jag tyckte det saknades något på LO:n men jag hade inga blommor som jag tyckte passade riktigt. Därför började jag leta i mina tyggömmor och fann ett par olika organzatyger som jag började experimentera med.




Jag har använt mig av symaskinen en del också. Några olika sömmar är med som dekorationer.

Om jag räknat rätt är det här min 54:e LO från året som gått. Ungefär en i veckan har det alltså blivit, ganska lagom många kan jag tycka för egen del. Under året har jag också varit på min första scrapträff. Det var otroligt kul och jag hoppas på att det kommer bli fler sådana under nästa år.

GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar