söndag 17 oktober 2010

LO - Midsommar

Igår gjorde jag klart ett bidrag till en oktoberutmaning som jag hittat på blogg. Jag blev riktigt nöjd med resultatet och skickade nyss in bidraget. Strax efter att jag tryckt på skicka-knappen fick jag se att temat för utmaningen var höst, något jag missat helt. Så typiskt...

Här är i alla fall LO:n



Fotona är från midsommarafton i år då Smôla och jag hade likadana kransar i håret. Smôlas första midsommarkrans.


Jag har sytt flera sömmar på symaskin, rivit alla kanter och chalkat demsen.





Det var allt för idag...

1 kommentar:

  1. Vilken ljuvlig LO och fotona likaså! Jättefint! ♥ Jo jag scrappar nog rätt fort har inte ro eller tålamod till annat sen scrappar jag ju så fort jag får några minuter över så det blir nästan något varje dag. :) Det har blivit ett beroende! Kram Emmeli

    SvaraRadera